Speciale afdeling HR, Marketing en Kwaliteit
De manier waarop autorijders een nieuwe auto kopen en laten onderhouden verandert. Maar ook de overheid stelt andere regels. Op dit uitdagende krachtenveld reageert EmerparkAuto niet afwachtend, maar met een ambitieus beleid dat precies inspeelt op wat de huidige autorijder wenst: een heldere boodschap en volop aandacht voor de klant. Verwoord in een motto dat de uitdaging perfect samenvat: wat beweegt u?

De bovenstaand geschetste ontwikkelingen hebben bij EmerparkAuto geleid tot de oprichting van de afdeling HR, Marketing en Kwaliteit, centraal werkend voor al onze vestigingen in heel Nederland. Enkele concrete voorbeelden van de vruchten die het werk van deze afdeling inmiddels afwierp, zijn een integraal kwaliteitssysteem, up-to-date website, een intranet, een nieuwe huisstijl en een digitaal personeelsinformatiesysteem.

Beleving: binnen waarmaken wat we buiten beloven
De eigentijdse consument oriënteert zich tegenwoordig grondig via internet, maar wil eenmaal in de showrooms van EmerparkAuto een beleving ervaren die in werkelijkheid volledig voldoet aan alle marketinguitingen die aan deze beleving voorafgaan. Kortom, de manier waarop wij als EmerparkAuto gezien worden door onze klanten, is volledig met de werkelijkheid in overeenstemming als u ons bezoekt, in welke vestiging dan ook. Dus concentreert de afdeling HR, Marketing en Kwaliteit zich op communicatie-uitingen die de positieve boodschap van EmerparkAuto consistent uitdragen. Zowel via onze advertenties, mailings, brochures als websites en communicatie in onze showrooms ontmoet u één beeld van EmerparkAuto, altijd terug te voeren op onze vijf kernwaarden en slogan: wat beweegt u? Wij zorgen ervoor dat we zichtbaar zijn in onze regio’s, altijd op een consistente manier die ons imago ondersteunt.

Kwaliteit: de basis onder al ons handelen
Uiteraard draait alles om kwaliteit bij Citroën en dus ook bij EmerparkAuto. Dus borgen wij dat al onze processen en procedures voldoen aan de allerhoogst denkbare normen. Hiermee bereiken wij dat intern bij al onze vestigingen alle details kwalitatief optimaal zijn georganiseerd. Zodat onze medewerkers deze optimaal kunnen inzetten om de kwaliteit te leveren die onze klanten verlangen. Wij nodigen klanten uit hun mening te geven via kwaliteit@emerparkauto.nl. En mochten mensen verbeteringen of klachten hebben of juist ergens erg tevreden over zijn? Dan kunnen ze dat mailen aan hetzelfde adres. We willen echt weten wat u beweegt!

Online & Sales en Services: digitaal altijd in contact
EmerparkAuto wil graag met iedereen die belangstelling voor ons toont optimaal communiceren, ook als dat digitaal gaat. En dit laatste neemt steeds meer toe. Daarom hebben we een professionele afdeling Online & Sales en Services. Collega’s zitten hier online voor onze (toekomstige) klanten klaar. Zoeken zij bijvoorbeeld via onze site, Twitter of Facebook contact met ons? Dan reageren zij direct alert op alle vragen en verzoeken. Een betere en directere digitale begeleiding kunt u zich niet wensen. Uiteraard wachten we niet alleen af totdat consumenten ons benaderen via internet. We plaatsen ook zelf boodschappen, of zoals dat heet: content. Ons advies? Probeer het gerust uit!

Jeroen Boeve

Directeur Marketing , HR & Kwaliteit

Jacqueline Kaltofen

Online Sales & Service adviseur

Chantal van Bruggen

Online Sales & Service Adviseur

Contact opnemen

Contactgegevens